ახალგაზრდული ტექნოლოგიური კლუბების ქსელი
პროექტის მიმდინარეობისას, მომდევნო 3 წლის განმავლობაში შეიქმნება კოდირებისა და ტექნიკური მეწარმეობის კლუბები საქართველოს რეგიონებში, სულ
პროექტის მიმდინარეობისას, მომდევნო 3 წლის განმავლობაში შეიქმნება კოდირებისა და ტექნიკური მეწარმეობის კლუბები საქართველოს რეგიონებში, სულ
პროექტი ხორციელდება პანდემიის შედეგად შექმნილი რთული ეკონომიკური მდგომარეობის შემსუბუქებისა და სხვადასხვა სოციალურად დაუცველი ჯგუფის დასაქმებისა
საბუნებისმეტყველო საგნების სპეციალისტები თანამშრომლობენ საერთო მნიშვნელოვანი მიზნებით განავითარონ სწავლების პრაქტიკა და გააუმჯობესენ განათლება. პირისპირ ტრენინგების/მენტორობის
აღმოსავლეთ პარტნიორობის სამოქალაქო საზოგადოების ხელშეწყობის ინსტრუმენტის რეგიონული აქტივობების ფარგლებში აგანხორციელდა ტრენინგები სამოქალაქო საზოგადოების წარმომადგენლებისათვის საქართველოდან,
პროექტში ჩართული კონსორციუმის წევრებმა, ინოვაციური განათლების ფონდის თაოსნობით, დასავლეთ საქართველოს ბინადარი 120 ქალი გადაამზადა საბაზო
48 საათიანი ინტენსიური ჰაკატონის, ელ. სწავლების მენტორობის, ვებინარებისა და სასწავლო ტურების მეშვეობით მონაწილეებმა შეიმუშავეს სტარტაპ
პროექტის ფარგლებში საქართველოს 8 რეგიონში მცხოვრებმა ახალგაზრდებმა (16-25 წელი) გაიარეს ინტელის ტექნოლოგიებისა და მეწარმეობის კურსის
პროექტის მიზანს წარმოადგენდა საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების ქართველი მასწავლებლების მხარდაჭერა სამეცნიერო კლუბების დაარსებაში და მარტივი სამეცნიერო ექსპერიმენტების
პროექტის ფარგლებში საქართველოს სკოლების მოსწავლეებს მიეცათ შესაძლებლობა, მონაწილეობა მიეღოთ მენტალური მათემატიკის საერთაშორისო კონკურსში პრანგლიმინეში, რომელსაც
პროექტის ფარგლებში ითარგმნა და ადაპტირდა ინტელის 2 კურსი: ტექნოლოგიები და მეწარმეობა; იოლი ნაბიჯები. საქართველოს ინოვაციებისა
პროექტის მიზანს წარმოადგენდა VIII-XII კლასების მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია და კრიტიკული აზროვნების უნარების განვითარება
პროექტმა უზრუნველყო საქართველოს მონაწილეობა ინტელის საერთაშორისო სამეცნიერო და საინჟინრო კონკურსზე (Intel ISEF) 2013-2017 წლებში, სადაც
ინოვაციური განათლების ფონდი პასუხისმგებელი იყო Intel Teach მაღალი ხარისხის საგანმანათლებლო პროგრამების თარგმნასა და ადაპტირებაზე, მასტერ
პროექტის მიზანი იყო სწავლების მეთოდოლოგიის გარდაქმნა ინოვაციური საგანმანათლებლო აქტივობების ნოუ ჰაუს დანერგვით სკოლებსა და ადგილობრივ
პროექტის მიზანი იყო საქართველოს საგანმანათბელო სისტემის მოდერნიზება ქართველ მეცნიერებსა და პოლონეთის ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების მასწავლებლებს შორის
პროექტის მიზანს წარმოადგენდა ონლაინ ხმის მიცემის მრჩეველი აპლილაციის (VAA) განვითარება და დანერგვა საქართველოს 2012 წლის